2009年2月20日星期五

PTPTN Solved!!!

I am very happy today because my PTPTN problem solved. When this problem solved, the burden of my family has been reduced, and I can more concentrate on my university works. Today, I started from 2pm to now, reading the Sun Certification the biggest one textbook, I have learnt a lot from there, it is quite useful for me. However, I will thanks Qxinnet, having the emotional support towards me. Thanks all.

中文版:

我今天非常的高兴,所以来了一个中文版。我的PTPTN政府贷学金的问题终于解决了,努力不懈了多少的时日,多少的风雨,今天,终于来了。当我到CIMB查看的时候,钱已经汇进去了。真是不粗啊。这样我家人的负担就减轻了,我也能更专注于我的课业了。感谢清心,感谢我的朋友,精神上的支持。

祝:清心是我的信仰,是我的上苍。

没有评论: